Group 230

Exopen Support

Vi tror på snabba återkopplingar. Hör av dig så hjälper vi dig!
Hur kan vi hjälpa dig?

Vår support är tillgänglig vardagar mellan 8-17. 

Maila in ditt ärende till support@exopen.se och glöm inte att bifoga dina kontaktuppgifter.

Vi svarar snabbt på dina frågor via epost eller ringer upp dig vid behov och hjälper till. För att lösa ditt problem snabbare kan vi be dig att ge åtkomst via Teamviewer.

Ladda ner Teamviewer

Vilken av våra tre plattformar använder du? 

Vanliga frågor

Cloud: Hur lång tid efter att jag kopplat på mitt system kan jag se min data i era rapporter?

Det varierar beroende på hur mycket data och vilket affärssystem ni har. Men de flesta är igång på 24 timmar.

Cloud: Hur anpassar jag resultaträkningen efter mitt bolags kontoplan?

Kontoplanen och summeringsraderna i resultaträkningen går att anpassa efter ditt behov i vår UDD för konton. Hör av dig till oss om du vill ha hjälp med detta. 

Cloud: Kan jag få rapporter med data från flera affärssystem samtidigt?

Ja det kan du! Exopen mappar data från samtliga affärssystem till ett gemensamt format och presenterar alla bolag i samma rapporter vilket gör att du enkelt kan jämföra dem.

On-prem: Hur vet jag vilken version jag har?

I Exceltillägget klickar du på knappen "Register" och kan där se vilken version du har. Börjar den på en 6:a så har du version 6.

On-prem: Jag vill uppgradera till version 6, hur gör jag?

Hör av dig till oss så hjälper vi dig att med en smidig övergång. support@exopen.se 

On-prem: Hur hanterar jag mina befintliga licenser?

Logga in här med dina licensuppgifter här: http://customerweb.exopensystems.se/